Seeeegt!

Oh vad segt hörrni. Men vad glad jag är att ni är inne och kollar och skriver hurrarop!
Jag är fortfarande gravid. Nu är jag inne på tredje dagen och tredje försöket att få igång det hela. Jag har fått värkar och så har de slutat om och om igen.
Livmodertappen har inte velat ge med sig... Men nu lyckades de greja så att jag öppnade mig liiiite så de kunde få hål på hinnan. Hurra!

Det var en lättnad för nu började de prata om att gick det inte nu så får jag vara kvar och vänta några dagar till.... Det är jag inte sugen på kan jag säga.

Så nu hör ni nog inte från mig på ett tag för nu borde det sätta igång.
Wish me luck :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Cissa

Usch ja, vet precis hur segt och jobbigt det kan vara vid en igångsättning! Skickar tusentals styrkekramar till dig nu!

♡♡♡

2013-04-02 @ 10:59:54
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Anne

Usch jag har varit in ett otal gånger utan att skriva ngt. Bet nästan på naglarna i går kväll när jag kollade sista gången! Fortsätter be för er! Vilken kämpe du tvingas vara! Men nu är det slutspurten innan mål! Kram

2013-04-02 @ 11:30:26
Postat av: skrivmoster

Ja kära du ... all lycka önskar jag dig! Man blir en aning less på att vänta säger jag som provat på det också. Många kramar och jag kommer att titta in och följa med på färden utifrån din blogg! :)

2013-04-02 @ 12:09:52
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina

så orolig jag varit men tack att du uppdaterar. Ber om kraft o ork Gud vare med dig Kram

2013-04-02 @ 13:20:01
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0