Sol

Goddagens min vän.
 
idag är det vår i luften :). Halleluja!! Som jag längtat. 
 
Vi tog en tur till  Tysslingen idag på förmiddagen, för att titta på svanar. Oj vad skönt det var att va ute i solen!!!! 
 
 
I övrigt har vi tagit det lugnt. Nu är vi i kyrkan för Greenhouse. Det är ett gäng från Alingsås här som ska sjunga. Håkan Axell är oxå här och cirkusmie ska predika. Hon trollar, jonglerar och slukar eld samtidigt som hon predikar. Coolt. Jag ska försöka få lite bilder så kan jag visa imorgon. 
 
Hon var även på Vips igår och barnen var mäkta imponerade :). 
De hade oxå olika stationer efter med bl a ansiktsmålning, vilket Seth gillar :). 
 
Hoppas du har en bra helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0