Valborg

Idag har jag inte gjort mycket - ingenting faktiskt.
Jag har feber, hostar, snorar osv. Jag har dessutom förfärligt ont i axeln och vänster sida och ut i ryggen. Varje gång jag andas in, hostar eller nyser så skär det som knivar. Förstår inte vad det kan vara. Det är ju skönt att ha en liten bebis när man mår såhär för hon har sovit på mitt bröst nästan hela dagen. När hon är vaken sitter hon mest mot mina ben och tittar på saker jag håller framför henne. Smidigt och skönt att kunna spendera dagen i sängen när man är sjuk.

Nu är Steff och Seth ute på picknick med lite vänner. De sitter precis utanför oss och jag ligger inne och vill vara med. Men det går bra, jag orkar ju inte va med. På bilden här nedanför har inte alla kommit än. De sitter alltså precis utanför oss. Sen ska de nog dra vidare till en brasa i närheten.

Sen är det bild på Seth och Frodo igårkväll och idag när Seth kom hem från skolan. De är verkligen kompisar de två.

Hoppas du har en bra Valborg!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0