Bloggen

God kväll min vän.
 
Det är heeeelt galet, men jag har haft denna blogg sedan 14:e november 2008!! Snart i fem år alltså!  
 
Första bilden på bloggen såg ut såhär:
Seth, inte ens tre år, som firar Stefan på Fars dag hemma hos mormor och morfar. Mycket har förändrats sedan detta kort togs... Bla så är tjocktv:n utbytt till en platt tv... hihi :)
 
Vi bodde då i Avesta och hade bott där i ca ett och ett halvt år. Vi hade ett amazing hus på ca 250 kvm!!! Jag kan verkligen sakna det huset!!
 
Vi hade en katt, som hette Sid.
Han var otroligt kär i Seth och var ofta hos honom. Tyvärr blev han påkörd. Han tog sig hem, men så fort han kom innanför sin kattlucka så la han sig och rörde sig inte mer. Stefan for med honom till Strömsholm (det var helg) och där fick vi sorgligt nog avliva honom...
 
Såhär såg Seth ut på den tiden:
Älskade unge!!!
 
Såhär såg jag och Stefan ut:
 
Lovisa och jag körde redan då med sånahär egopics... 
 
Hittade just denna bild på Seth!! Oh my, vad lik Tess är honom!! 
 
 
(Denna bild var en parantes, men det var så kul att se likheten...)
 
Sedan dess har så mycket hänt i livet... Vi har fått och förlorat Silas, vi har flyttat tillbaka till Örebro, vi har fått Tess. Det är de stora sakerna, men det har hänt mycket mycket mycket annat också. Mycket har jag ju skrivit om här och jag tycker det är fantastiskt roligt att gå tillbaka och läsa och se bilderna. Mycket har jag inte skrivit om, eftersom allt inte går att skriva om. Det man ändå kan säga är att jag är väldigt öppen med vårt liv, men jag själv (och Stefan) uppfattar det inte som att jag går över vår gräns. 
 
Det skulle vara roligt att veta om någon följt med sedan början... Familjen vet jag ju har gjort det, men ni andra som hänger här inne med mig... 
TACK alla ni som är med här och följer mig och min familjs vardag!! Jag uppskattar det sjukt mycket! 
 
Jag avslutar med några mysiga bilder, som jag hittade i arkivet...
 
 
(Påskgubbe på gång.)
 
 
 
 
Hm... nu är det bäst att jag slutar, för annars blir det för mååååånga bilder. 
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har hänt lite sen bloggstarten. Vad liten Seth var! Jag vet inte hur länge jag har följt dig. Inte sen starten, men rätt länge vid det här laget!

Svar: Ja, Johanna, det känns som vi känt varandra länge!! Jag tror vi följt varandra iaf fyra år. Kan det stämma? KUL! Kram
Maria

2013-08-27 @ 21:47:14
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Så kul att se en massa goa kort!!
Jag har nog inte följt er så länge men ett tag iallafall :) Du skriver ju så bra så det är alltid kul att komma hit å se vad du har skrivit!!
Kramar

Svar: Tack Cecilia!! Du är alltid så go!!! Kul att du följer mig så att jag kunde börja följa dig :)KRam
Maria

2013-08-27 @ 22:30:47
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0