Bollibompanamnsdag

Hej hej igen. 
 
Hur har din dag varit? Vi har tagit det riktigt soft. Skönt och behövligt! 
 
Min vän Therese uppmärksammade mig på att Tess har bollibompanamnsdag idag. Hurra!!
Det är nämligen så att på Bollibompa firas varje dag vanliga namnsdagar och så två Bollibompanamnsdagar, sådana namn som inte finns i vanliga almanackan. Tess finns förstås inte så det var kul att det finns på Bollibompa. Hennes andra två namn finns ju inte heller i vanliga almanackan, så det var extra roligt med detta. 
 
Ikväll är killarna på Speedway i Kumla och Tess och jag hänger här hemma. Eller, hon sover förstås nu, så hon hänger inte så mycket... :) 
Nåja, här kommer lite bilder från dagen. Som vanligt är det på barnen ;)
 
De gillar varandra de där två...
 
Det är lite suddiga bilder, men de rörde sig hela tiden, så det var svårt att få fokus...
 
 
 
 
Namnsdagstjejen.
 
Jo, så måste jag visa några bilder som Stefan tog på Tess i lördags på bröllopet. Hon är för go vår Tess. 
 
 
 
 
Ja, jag vet! Det blir mycket bilder på henne, men så är det. Det kommer fortsätta vara mycket bilder på mina två diamanter här inne :)
 
Ha det nu så gott!! 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0