Fika, shopping och spel

Fridens liljor!

Ojoj idag har visst dagen sprungit iväg... Jag är trött efter två lite sämre nätter. Tess har varit lite ledsen ikväll med så timmarna rinner förbi när man bär runt på henne.

På förmiddagen var vi ett gäng hemmamammor som träffades hos Emma. Mycket trevligt! Tyvärr glömde jag ju ta några kort!!! Vad hände liksom??
Jag var först dit och tog ett kort på Sofia o Tess, men det blev det enda. Det skiljer ju bara två dagar på dessa töser!

Seth blev hämtad av Stefans moster Gitte i skolan idag. Så kul!! De gav sig ut på shoppingstråt. Tess fick en fin overall till hösten (som Seth valde) och han själv kunde i te bestämma sig så han fick ett presentkort på BR. Såååå gulligt.

När Stefan kom hem spelade vi spel. Det är gott att ta sig tid till det.

Nu går ögonen i kors så nu ska jag sova! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0