Lite ditt och datt

Hej hej. 
Hur har dagen varit? 
Vi har haft en bra dag trots att Tess och jag är dåliga. 

Igår tittade vi på Svenska hjältar galan. Så bra!! Många tårar föll. Och när de pratade om #kramaenkompis så gjorde vi det och la ut på Instagram :) 
Såhär blev det. Så. Det blev ju krama två kompisar istället, men det går ju bra det med :). 

Idag var Seth på date med en tjej och så var hennes mamma med oxå. Så gulligt!! Han var allt lite spänd, men glad innan. 
Gulliga barn!!

På em var min barndomsvän Linda här med sin minsta Joline. Tess och Joline är båda födda i april i år. Jättekul att vi kunde ses en stund för hon bor långt upp i Norrlamd så det blir ju inte för ofta precis. 
Joline och Tess.

Kvällen har varit som vanligt. Status för en stund sen var såhär:
Och än
Sover hon inte... Tess sover knappt 12 timmar per dygn och i denna ålder "ska" de sova typ 15. Oj oj. Jaha hon är ju nöjd och glad mest hela tiden ändå, så det borde ju inte vara något problem. 

Nu hoppas jag vi får sova snart. Tur att Captain America går på tv så vi har något att titta på i väntan på sömnen ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas så att ni får må bättre snart!
15 timmar!! Hur lycklig hade man inte varit då:) Sofia sover max 12 hon också..

En riktigt god jul till er och ett grattis på födelsedagen till Seth! Kram

2013-12-22 @ 06:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0