Fredag igen :)

Hallojsan och fridens!
Fredag igen. Fredag betyder Vips, gladiatorerna och fredagsmys. Gillart, för det blir lite annat i min inte allt för roliga vardag :).

Idag var jag ju även på spec.mödravården och träffade läkare där. De ser det som att jag har en begynnande havandeskapsförgiftning, men den är inte farlig i dagsläget. Men jag måste kollas upp en gång i veckan så det inte drar iväg.
De andra värdena som oxå var dåliga hålls i schack, så jag är nöjd! De kollas också upp regelbundet.

Hoppas din helg blir bra! Ta vara på tiden av vila och gemenskap och saker som fyller på dina batterier!

Avslutar med en bild på Frodo som jag hade sällskap av idag. Hon låg vid min armhåla och spann. Märklig katt! :)

Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0