Nr 7

Ännu en dag har gått (snart). Eftermiddagen spenderades på sjukhuset och ett sjunde ultraljud på Gnutten gjordes. Tack och lov ser allt fortsatt bra ut. Vi var där tre timmar så det var skönt att Stefan var med så jag hade lite sällskap. Vi kunde tyvärr inte se slutet på stafetten, men vi såg delar av tävlingen :). Hurra för tjejerna dom tog silver idag!!!

Nu har vi tagit kväll, Seth och jag. Stefan är i kyrkan på ett möte men blir nog inte allt för sen. Jag har inte mått bra idag så det är skönt att bara vara nu. Gandalf håller oss sällskap förstås :)

Hon vilar mot Seths fot :)

Det närmar sig bf för Gnutten!!

Hurra!!!

Hoppas du haft en bra dag!!

Kram 


Kommentarer
Postat av: deignhappens

Gläds för varje vecka som går för er! Några veckor till och så är "risken" att vi ses mycket liten. Kram Maria

Svar: Aha är det där du jobbar... Jag visste på USÖ men har inte förstått var :)Nä hoppas vi "slipper" ses där utan kan ses på Nyhem eller så istället :)
Kram
Maria

2013-03-01 @ 19:26:12
URL: http://www.designhappens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0