God natt

Tittar bara in en snabbis här, innan jag ska sova.
Idag skjutsade mamma och pappa hem oss och hjälpte oss lite med köket och att flytta bokhyllor. Stefan hade gjort det allra mesta med köket och dessutom satt upp gardinerna :) så jag satte mamma på att städa lite i lgh. Så skönt att få det rent efter några veckor då städning varit svårt pga röran.

På kvällen åkte Seth och och jag till Sportlovsvips där det bla bakades pizzor - som jag oxå fick smaka :).

Sen var det fredagsmys och Gladiatorerna som vanligt. Nu ligger vi i våra sängar och ska sova. Frodo och Gandafl har intagit Stefans säng och Frodo snarkar som en hel karl ;).

Sov så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0