Köksrenovering igång

Ja, nu är de igång och har börjat riva köket. Katterna och jag är instängda i sovrummet. Katterna kan ju inte vara ute i lägenheten, eftersom de är nyfikna gånger 100 :). De skulle springa runt hans fötter och vilja se vad som händer. Inte så smidigt. Frodo ligger nu i fönstret och tittar ut, så hon tar det med ro, men Gandalf är framme vid dörren då och då och piper och river på den. Hoppas hon också kan slappna av om en stund.
 
Igår tog jag lite "förebilder". Är alltid roligt att kunna jämföra efter sen, tycker jag.
 
 
Vårt slitna och ganska tråkiga kök...
 
I vårt vardagsrum är det rörigt värre...
 
 
 
 
Man får hitta lösningar nu under tiden. Vi kommer ha kyl och frys i hallen också. Men vi kommer kunna laga mat i köket på kvällarna iaf.
 
Kryddorna får bo i vår fina hjärtskål, som vi fick när vi gifte oss. Då var den fylld med sagogryn som de kastade på oss ;), så jag hade sagogryn överallt...
 
Ja, jag kommer nog uppdatera om hur det går med denna renovering, då och då.
 
Kram på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0