Skridskor och domherrar.

Hallojsan igen.
Hur står det till ute i landet?
Här är det lugnt... Jag ligger mest på soffan och gör inte mycket. Mår faktiskt inte alls bra nu. Men Seth, mormor och morfar var iväg på förmiddagen och åkte lite skridskor. Eller, Seth åkte och de andra två satt eller stod bredvid :). Morfar filmade så jag har fått se skridskoåkningen på film och det är jag glad för. Känns för tråkigt att inte kunna vara med.
 
 
Lite vila...
Lite varm saft och fika.
 
När de kom hem från skridskoåkningen värmde sig Seth vid brasan med lite Minecraft.
 
När vi satt i köket kom det två fina domherrar och satte sig i trädet utanför.
Vad fina de är!!
 
 Och den här killen också :), trots en suddig bild.
 
På eftermiddagen åkte vi och fikade hos gammelmormor och gammelmorfar. Så fick vi även ge gammelmorfar en blomma. Han blir nämligen 90 år om en och en halv vecka och vi kommer inte träffas då, så då blev det nu istället.
 
Imorgon åker vi till Örebro igen. Men ett litet sportlov blev det iaf för Seth.
Kram kram
 
(Det är mamma som tagit alla kort, utom det där han spelar Minecraft, det har jag tagit.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0