Trettondagen

Hej hej!
Hoppas du mår bra!
Vi, Seth och jag, har haft en dag i sängen. Han vaknade i natt och hade så ont i magen att han inte kunde sova. Så vi var vakna mellan 01:45 och ca 4:15. Så dagen har varit seg. Han har inte haft ont i magen idag men äter inte jättebra.
Stefan predikade i kyrkan, men tyvärr fixade jag inte att gå till kyrkan idag. Jag vill ju gärna göra det, men nu är det som det är.
Jag tittade iaf på Tour de Ski på playen när Seth tittade på barnprogram. Så, som sagt, en soft dag. Jag gillar verkligen Vinterstudion och skidor!!
På eftermiddagen sov jag närmare två timmar och jag kunde inte valna trots att jag försökte. Roligt sällskap man är ;).

Imorgon är sista dagen på Seths jullov. En dag jag inte ser fram mot. Jag måste ju vara fastande till efter 10!!! Det har funkat att va fastande till 8:30 tiden tidigare, men 10:15 är låååång tid.
Stefan åker till Stockholm mån-ons så Seth får följa med till sjukhuset. Det är ju inte optimalt, men vad ska vi göra? Efter läkarbesöket åker vi till Lovisa och barnen. Det blir bra att han får leka lite och ha lite roligare än bara va med en trött mamma såhär sista dagen på jullovet. Sen får han stanna där när jag åker in och träffar en barnmorska på em.

Det ska bli skönt att komma in i vardagslunken igen, tycker jag. Även om det varit skönt att vi har varit lediga tillsammans, tror sjukdom och allt annat som varit.

Avslutar med en bild från när jag tittade på playen och Seth på TVn :). Och så en bild på buketten vi fick av mamma och pappa förra veckan. Den blommar så fint nu och jag njuter!

Sov gott och hoppas du får en amazing vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0