Ett kort hej

Hej hej
Oj oj, nu är jag så trött, så det blir ett kort kort inlägg med några bilder.
Vi är ju hos mamma och pappa i Kisa, tillsammans med Albin och Hanna. Dagen har flutit på med påhälsning hos gammelmormor och gammelmorfar (en kort visit). Det har studsats studsmatta, spelats på datorerna och lekts. Mysigt!
 
Tess och Albin språkas vid :)
 
Tess har även haft premiär i att sitta själv i en barnstol. Dock uppbullad med kuddar och filtar ;) Hon är ju lite liten än, men sitter bra små stunder. 
 
Mormor har ju även sytt en fin klänning som vi testade idag. Fin tycker jag. (Hon dreglar en del och har fingrarna i munnen hela tiden... undrar om det är tänder på gång redan. Seths första tänder kom upp strax före han blev fyra månader, så det skulle ju kunna vara det. Vi får se :)).
 
Sov så gott! 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att ha en mamma som syr fina kläder! Min stickar ibland åt barnen, det är roligt med kläder som inte alla har.

Svar: Det tycker jag också :)
Maria

2013-07-17 @ 08:19:11
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0