Hampe fortsätter och så vaccination

Hej hej
Skrutt och blä. Hela mitt inlägg försvann när jag publicerade det. Oh så trist!! 
Så nu blir det inte lika långt. Bara några bilder från dagen...
 
Dagen började med dockteater med Tess strumpor. :) Goa barn.
 
Sen var det dags att åka in till Örebro för vaccination i båda låren. Stackars liten. Hon skrek som bara den och var ledsen en stund efteråt. 
 
Seth tyckte det var jobbigt att Tess blev så ledsen. Hon somnade dock och sov i ett par timmar efteråt. 
 
Vi kom lagom tillbaka till Hampe Battle - en tävling mellan alla smågrupper som alla är indelade i. Kul. Stefan har fler bilder i sin telefon, men jag har dem inte än. Jag får visa när jag fått dem. De skulle iaf bära med sig ett ägg genom olika hinder och ägget skulle vara helt när de kom i mål. Vår grupp kom trea. Bra där. Seth var med och var nöjd och glad med tredjeplatsen - förstås :). 
 
Nä, nu segar det så alldeles... Jag får visa mer imorgon. Det är bilder på Steff och Jakob - som numer är pastor i Avesta - när de kastar ägg på varandra och så på älskade tjejer som är med och leder lovsång och så på Seth och en nyvunnen vän. 
Men jag får visa det imorgon istället. Sorry att det blev såhär, men jag skrev som sagt ett lååååångt inlägg och så försvann allt och nu segar uppkopplingen massor. 
Jag måste sova nu.
Vi hörs imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0