Sommardag!

Hej hej
Idag har det varit en sån där riktigt härligt varm sommardag. Tyvärr är den varma sommarkvällen lite till besvär för mina barn. Tess var så varm och grät innan hon somnade och Seth har inte somnat än pga värme och lite allt möjligt. Mamman börjar bli irriterad - kanske också pga värmen? Nä, jag gillar ju den och far inte illa av den. 
 
Ja ja. Cést la vie. 
Vi har iaf haft en skön dag. 
På eftermiddagen när syster kommit och vi ätit lunch for vi iväg till ett smultronställe med liten sjö, dit vi brukat åka sedan vi var barn. Härligt!
 
Pappa filmar lite på oss :).
 
Barnen, Åsa och jag badade. Blev mitt första dopp i år och jag hoppas på att inte få mjölkstockning. Men vattnet var varmt, så jag tror inte det. 
 
Tess fick vara i skuggan, med sin solhatt på. 
 
 
Seth står beredd med en av vattensprutorna. 
 
Fin blomma vid vattenbrynet. 
 
Tess kollar in moster...
 
Fika är obligatoriskt när man åker ut och badar. 
 
Tess och morfar i skuggan. Tess min kommer sig av att det blåste lite :).
 
Ombytt och klar att åka hem. 
 
Albin och Tess. Fina fina barn. 
 
Tess och Åsa.
 
Mamma har så fina blommor överallt i trädgården. Det är en fröjd för ögat!
 
Det verkar bli lika varmt imorgon så vi får se vad vi hittar på då. På fredag åker vi vidare till Söderköping dit Stefan kommer åkandes med buss. 
 
Hoppas du kan sova gott i värmen!
Kramar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut som ni har det härligt! Underbart att få vara hemma hos familjen!

Hoppas verkligen du slipper stockning, själv har jag bara vågat bada på Gustafsvik och det gick iaf bra. Får se om det blir något sjö/havsbad i år..

Vi kanske ses i Söderköping, vi åket dit på lördag:)

Svar: Oh, vad kul att ni också ska till Sörping! Hoppas vi ses :)Kram
Maria

2013-07-17 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0