#nyhem13

Hej igen från ett regnigt Nyhem. Men det är som det ska. Jag har aldrig varit på Nyhem utan att det regnar...

Vi bor ju på det som kallas Gärdet. Dessutom bor vi nära det hus som min morfars bror, Josef, bodde i. När jag var barn bodde vi inne i deras trädgård eftersom vi hade hund (och fick ta el från dem...). Det är mycket minnen med Nyhem, men oxå gott att skapa nya med min familj. Imorgon drar alla barnaktiviteter igång och det brukar va såååå bra!!

Idag har det regnat och i och med det ar vi inte varit ute lika mycket... Så vi har spelat spel mellan varven.
Jag var oxå på en sångworkshop. Riktigt bra!!! Jag ska på det imorgon oxå!

Tyvärr kan jag inte ladda upp så mycket bilder, så jag har gjort ett collage istället.

Stor kram från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0