Vipsläger, here we come

Japp, nu åker jag och barnen på Vipsläger på Klacka-Lerberg ett par dagar. 
Eller, egentligen är det ju Seth som ska dit, men eftersom han inte vill åka själv, så följer jag med i år. Jag har ju möjlighet, eftersom jag ändå är hemma. Tess får haka på, som vanligt. :)
 
På Klacka finns det inte mycket täckning för mig som har 3. Så vi får se hur det blir med bloggandet fram till lördag. Egentligen slutar lägret på söndag, men eftersom vi åker på Hampeveckan på söndag, så får vi åka hem på lördagen och tvätta och sova hemma en natt, innan husvagnslivet hägrar igen. 
 
Jag tror det blir ett jättebra läger nu!! Jag tror att Gud är med och välsignar barnen på ett särskilt sätt. Barn och Gud står varandra nära :).
 
Vi hörs av!

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0