Det närmar sig

Halli hallå.
Ytterligare en dag närmare bebis. (Ursäkta att jag tjatar, men mitt liv är väldigt fokuserat på bebis just nu.)
Igår var jag på specen igen. Som vanligt var några värden inte bra, men under kontroll. Idag ska jag dit igen...
 
Jodå, såhär ser det ut där och jag har varit där mååååånga gånger nu. Igår var det inte fullt i väntrummet, som det brukar vara. Får se hur det är idag. Man får ju räkna med några timmar där varje gång. Men personalen är jättebra tycker jag.
 
Det var strålande väder igår och verkar vara det idag också. Jag hängde lite tvätt ute på balkongen när solen lyste där en stund på dagen. Härligt. Men framåt kvällen blev det minusgrader igen så då åkte den in.
 
Händer det något intressant därute, tror du syrran?
 
Sötfisar. De är så lika när man ser dem såhär. Rörelsemönster och allt är lika på dem.
 
När jag hängde i nya soffan kom Frodo och höll mig sällskap.Mysigt.
Frodo och bebismage.
 
Ni som följer mig på Instagram får se samma bilder ofta. Jag ber om ursäkt för det, men Insta är kopplat till Blogg.se så det är så smidigt att lägga upp dessa bilder på bloggen, när jag inte kan blogga från en vettig dator.
 
Hoppas du har en bra påskvecka!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är oxå på usö i B-huset nu.. Vi kanske stöter på varandra... 😉

Svar: Jag var nog där lite senare än dig :) Kram
Maria

2013-03-26 @ 11:33:21
Postat av: Therese

De va ja dom skrev den förra kommentaren..

2013-03-26 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0