Fika, Max och Salt

Hej hej.
 
Jag har ingen bra kväll. Är så oerhört glad att mamma kommer imorgon! Skönt nu närjag mår skrutt.
Lovisa och Alva var här en sväng på förmiddagen. De hade med sig gofika och det säger jag aldrig nej till. Alva har lite feber och är hemma från förskolan och vissa tisdagsförmiddagar har de städning av huset och idag var en sådan. Så de ville hålla sig därifrån. 
 
När de åkt skrev jag färdigt mitt brev till förlossningen. Det börjar kännas pirrigt och verkligt nu :). Nu ska jag bara börja packa lilla väskan, så är jag redo sen. (När Stefan är hemma igen ;)). 
 
Jag hämtade Seth från skolan och så åkte vi till Max och åt innan vi for till kyrkan där det var övning för barnkören Salt. 
Jag vet inte varför den blir åt fel håll, men jag kan inte vända det tyvärr...
I kyrkan blev lyckan stor, då han hann leka med några kompisar först, innan det började. 

Stefan har haft en mastodontdag idag. Började vid 8:30 och är inte hemma än. Dessutom ska han handla innan han kommer hem så vi klarar oss resten av veckan. Han är en hjälte, min man!! 
 
Nu önskar jag dej en god natts sömn!!! 
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Här får du en kram! ♡

Svar: Men tack! Vad go du är!!!!
Maria

2013-03-12 @ 21:32:28
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0