Finaste skorna

Hej hej.
Tittar bara in lite snabbt innan ögonen slocknar av sig självt...
Idag kom pappa och hämtade mamma. Han åkte först till Karlskoga för att laga något på sitt dragspel och sedan hit. Bra att de har ngn dragspelsreparatör i närheten av oss så han kan passa på :).
Han hade med sig ett skötbord han gjort som passar på vår tvättmaskin. Vad bra det är med händiga föräldrar ;).
Mamma har även sytt en puff till bebisen och en amningskudde. Så bra!! Jag ska ta kort och visa sen. 
Hon har även virkat världens sötaste skor. Bild kommer senare i inlägget. Så roligt att ha!!
 
Vi passade på att gofika oxå, eftersom vi fyller år nästa vecka, mamma och jag. (Ja, jag vet att jag tjatar, men jag ÄLSKAR att fylla år!!! Blir som ett barn igen varje födelsedag :)). 
 
Nu är Inger här istället och hon passade på att följa med Seth till Vips idag. 
Kvällen spenderades sedan, som vanligt, med fredagsmys och Gladiatorerna. Nu sover Seth och jag med snart. 
Vi har inga planer inför imorgon förutom att köpa jord på blomsterlandet. Varför? Jo, för att knäppekatterna rivit ner två blomkrukor idag. Så de behöver fyllas på med jord. Båda krukorna gick dessutom sönder... Trist. Men så är livet med katter ibland...
 
Sov så gott och jag önskar sej en amazing helg!!!
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0