Inlagd igen och min födelsedag

Hej kära vän.
Ja, nu är jag här på BB igen, inlagd för observation. Jag ringde spec.mödravården idag på förmiddagen, eftersom jag bara mår sämre och sämre. Proverna visade några dåliga och bra värden. Först fick jag åka hem, men så ringde läkaren efter en liiiiten stund och ville lägga in mig. Så vi åkte in igen och nu har jag blivit installerad på ett rum här. Det är ännu inte aktuellt att se sätter igång mig. Jag vill ju gärna att de gör det, men köper argumenten de har mot än så länge. Vi får se hur bedömningen blir nästa vecka.

Nu till något roligare, min födelsedag :). Jag blev kungligt firad på morgonen Med frukost på sängen och paket.
(Bilder kommer längst ner i inlägger eftersom jag bloggar från mobilen).
Jag fick en mugg med katter på och en guldpaljettkudde av Seth. Ljuvliga barn! Av Stefan fick jag en skiva och jättefin parfym. Härligt!!
Dagen var inte så kul. Jag mådde dåligt och var ju ensam, men gladdes åt alla hälsningar vis sms, insta och fb. Dessutom fick jag ett blomsterbud från mamma och pappa som gladde mig.

Vi skulle fått vår soffa igår, egentligen redan förra veckan men den blev sen. Tyvärr så kom den alltså inte. Men då fixade de en tresittssoffa som vi får låna till på fredag då den nya soffan SKA komma. Vi var ju i behov av ngt att sitta på eftersom vi hade hemgrupp på kvällen.
Det var roligt! Det kommer bli så bra med denna grupp!!
Jag fick jättegoda tesorter och vinäger med en annorlunda, god smak av dem. (Minns inte nu vad den heter). Så glad jag blev!!!

Så utifrån omständigheterna så blev det en bra dag!!

Här kommer lite bilder huller om buller från igår och så min vy just nu.
Kram

 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt att du är inlagd, men skönt att du är i goda händer. Jag hoppas bebis kommer snart! Kram

Svar: Hoppas jag med :) Kram
Maria

Postat av: Cissa

Usch, stackare! Det är inget kul alls att ligga inne på sjukhus, graviditeten blir ju, om möjligt, ännu längre och jobbigare då :-( Jag tänker mycket på dig och hoppas att dina dagar blir uthärdliga och att både du och bebben får må bra!

Massa kramar skickar jag här från Göteborg!
♡♡♡♡♡

Svar: Tack för att du tänker på mig :) Det värmer!Kram
Maria

2013-03-21 @ 16:36:14
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: E-K

Kram!
Nu längtar vi efter att lära känna Liten!

Svar: Verkligen!! Seth sa häromdagen - out of the blue - "Jag saknar Jona"!! får försöka ses snart
Maria

2013-03-21 @ 20:34:06
Postat av: skrivmoster

Det kan ju kännas trist att ligga inne men samtidigt så är det tryggt att vara nära hjälpen om den behövs. Snart får du andas ut efter denna långa graviditet - min känsla. Jag tycker att du varit så tapper med tanke på allt du fått utstå.

Roligt att du fick en så fin födelsedag! Önskar dig allt gott och hoppas er lilla tjej snart kommer!
Kram!

Svar: Min känsla är också så, att jag snart får andas ut och kan börja "leva" igen. Det är kanske fel uttryck, men ibland är det så det känns...Tack iaf för dina ord!!
Maria

2013-03-22 @ 10:18:10
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Lilla bebis, du har satt din mamma på hårda prov tillräckligt länge nu, välkommen ut!! Kram Anna

Svar: Hi hi, så sant. Hon är sååå välkommen :)
Maria

2013-03-22 @ 13:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0