Instapics...

Är det fel på mig..? Stefan håller just nu på att blanda spolarvätska i badrummet och jag tycker det luktar väääääldigt gott. Och det är inte för att jag är gravid utan jag tycker alltid det.
Jaja, så kan det va :).

Tittar på Kalla Fakta om mamman som var gravid men bedömdes fått missfall och fick tabletter som skulle driva ut fostret... Men det överlevde men man vet inte vilka effekter det får på barnet som nu är fött. Usch så hemskt. Jag tänker på Silas... Vi fick tre bedömningar av tre olika personer på två olika tillfällen, just för att man skulle veta med säkerhet att han hade acrani...
Usch stackars dem. Hoppas deras bebis klarar sig och får må bra.

Nu till något helt annat...
Tänkte visa mina Instapics från idag. Dels är det ett kort på Steff som återgått till rakat huvud. Det är ju såhär vi är mest vana att se honom, men det tar ändå tid att vänja sig :).
Sen är det en bild på väggen och taket i vardagsrummet där det blev härligt glimmande mönster när solen lyste in på guldpaljettkudden som jag fick av Seth i födelsedagspresent. Häftigt!

Nu önskar jag dej en härlig vecka!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0