Påskafton i bilder.

Hej hej.
Tittar bara in lite snabbt för att visa lite bilder från vår dag. Är så trött så ögonen går i kors :)

Vi började dagen med en lång frukost. Sen åkte vi faktiskt till Ikea för att inhandla det sista innan bebis kommer. Såsom vattenbalja, bäddmadrass till hela sängen så bebis inte rullar ner i skarven (den köpte vi iof på Jysk) och så skulle vi ha en sån där plastgrej till skötbordet men det krånglar med leverantören så de vet inte när de får in den. Fanns inte för ca en månad sedan när vi var där heller. Jaja, vi kan nog byta blöjor ändå men det är ju bra att ha plast när det kommer kiss och annat utanför...

När vi kom hem letade Seth påskägg från oss och från farmor. Mycket nöjd kille.

Sen åt vi god påsklunch med köttbullar, prinskorv, snittar, ägg, klyftpotatis och så sill till farmor.

Sen låg jag utslagen i sängen. På em var det hockey mellan Leksand och Rögle och killarna ville ju titta på det. Jag försökte var med en stund men fick ge mig och gå och lägga mig.

Jag märker att jag senaste dagarna orkat mer än på länge. Jag funderar på om det är så att kroppen ställer in sig på förlossning och helt enkelt producerar mer ämnen som gör att jag blir "piggare".

Jag tittade tillbaka på hur förra årets påsk var i bloggen (älskar att gå tillbaka och se på bilder och läsa vad vi gjort). Jag konstaterade att jag såg så pigg och glad ut på bilderna. Det var länge sen jag såg sån ut... Stefan sa att det är ju sån jag är egentligen och att det kommer tillbaka sen. Jag hoppas det. Det finns ju en anledning till att jag aldrig lägger ut bilder på mig själv nu. Jag känner helt enkelt inte igen personen jag ser i spegeln... Men som sagt, det kommer nog tillbaka.

Haha det bidde ett långt inlägg ändå.
Men nu kommer lite bilder.
Kom ihåg att ställa fram klockan inatt :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0