Godkänd

Fridens. 
Idag vet jag inte vad det varit med Tess... Under hela förmiddagen sov hon bara fem-tio minuter i stöten och ändå var hon så trött. Det var inte det att hon skrek däremellan mer lite gnöl och gnäll.  Vi är bortskämda med en väldigt nöjd tjej. 
 
Här ligger hon och kollar läget utanför fönstret. 
 
Hon sov en stund på mina ben.
 
Sen var det dags för läkarbesök på BVC. Hon fick ett godkänt stämplat i baken :). Skönt. Hon fortsätter även växa som bara den. 2 cm sedan i fredags och 200 gr. Min lilla stora tjej! 
 
Efter läkarbesök åkte vi och gjorde några ärenden. Tess somnade äntligen ordentligt. 
När vi kom hem roade sig Seth med att blåsa såpbubbor på balkongen...
...när Tess fortsatte sova. En mycket ovanlig syn. Så fort stolen står stilla vaknar hon och vill upp, men nu sov hon vidare i över en timma. Skönt för henne. 
 
Jag vill oxå skriva något om den stackars familj som förlorade sin tvååring igår. Du har säkert hört om den otroligt tragiska händelsen om pappan som glömde sin son i bilen och sonen avled. Stackars stackars man som ska leva med det resten av sitt liv och stackars resten av familjen. Så oerhört tragiskt! Jag har med dem i mina böner...
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken fin tjej ni har! Dom små femminuters sovningarna har nog att göra med att hon upptäcker världen nu =) så gjorde liam också efter nån månad.

visst är det fruktansvärt för familjen med tvååringen. Blir arg över hur människor reagerar och dömer pappan, klart ingen VILL glömma sitt barn. Tycker så synd om dom. =(

Svar: Tack Petra :)Skönt att höra att fler har det så ;).
Visst är det hemskt med pappan. Jag förstår inte att folk dömer honom. Han måste själv leva med att ha orsakat sin sons död...
Kram på dej goa Petra!!
Maria

2013-05-09 @ 07:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0