Molly 2 år och Kisa

Hejsan!! 
 
Idag blir det massor av bilder igen. 
Vi firade min brors Molly som blev två år igår. Det var ett stort kalas med hela vår familj och hela Lovisas familj. Jo, det blev hela Lovisas familj :). Storasyater Linnea bor med sin familj i Lycksele och skulle inte komma. Men plötsligt stod de i dörren och ropade Överraskning. Lovisa grät av glädje och jag sympatigrät med henne och alla mina hormoner ;). 
 
Det blev en riktigt trevlig eftermiddag. Kul att träffas allihopa. 
 
Molly 2år.
 
Tårtan inspekteras och fotograferas.
 
 
Fullt hus.
 
Lovisa o Tess
 
Framåt kvällen åkte vi - Seth, Tess och jag - hem med mamma och pappa i Kisa. Stefan har lite speedway och predikan i helgen så han är kvar hemma. 
 
Idag har varit en ljuvlig dag med värme och sol. Tess har sovit jättemycket så vi får se hur natten blir 😬...
 
Vi satt ute och förmiddagsfikade. Skönt!
 
Jag hade det skönt i solen när Tess sov...
 
 
Lunch åt vi oxå ute. Så skönt! 
 
Hej morfar :)
 
Körsbärsblommorna har börjat spricka ut. Härligt!
 
Utanför mamma och pappa har de en "hage". Tyvärr ska det nog byggas hus där. Vi åkte ofta pulka där när vi var små och det var vinter. Det är härligt att ha lite natur så nära, så det är därför det känns lite trist om det ska byggas där. Nu växer det vitsippor i mängder Där. Så fint!!!
 
 
Nu fredagsmyser vi efter lite Tacos. 
Seth och jag tittar på Barda (Seth ville visst inte va seriös på kortet...) och Tess tittar på gardiner med mormor. 
 
Fler bilder kommer imorgon. Tess har ju även träffat gammelmormor o gammelmorfar, men bilderna finns i mammas kamera än så länge. 
 
Hoppas du haft en fin dag på alla sätt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0