Morsdag

Vill börja med att hylla min mamma på denna dag. :). Hon är världens bästa mamma och ställer upp i vått som torrt, med ett hjärta gjort av guld.
 
Min dag började som vanligt med att mata Tess och ligga och dra oss en stund. Sen gjorde jag frukost och Seth och jag åt tillsammans. Sen kom ett sms från Stefan med ett rim och en ledtråd till en morsdagspresent. :)
På ett ställe i lägenheten hittade jag denna:
Som jag har önskat mig en sån :). 
Tess och jag passade på att baka lite cupcakes till på onsdag då några föräldrarlediga mammor kommer hit på fika. 
 
Frodo gillade kartongen :):
 
När vi gjorde Seths läxa kom Gandalf och ville vara med. Det är inte lätt att göra sin läxa när katten kommer och lägger sig på den och dessutom vill leka med pennan :). 
 
Framåt eftermiddagen kom svärmor och hennes mamma hit. De var i stan på lite utflykt. Svärmors bror med fru bor ju här i stan också och är med i samma församling som oss. De träffades och åt middag. Efter det kom de hit och hälsade på. När Stefan kom hem framåt 16:30 tiden så fikade vi lite morsdagfika. 
 
Tess med farmor och sedan gammelmormor som vilar i bakgrunden. 
 
Gammelmormor och Tess. Gandalf har full koll. 
 
Hoppas din dag varit bra!! 
Det har min varit :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0