Tjaba

Hej hej.
Tittar bara in snabbt innan hemgruppen kommer.
Idag kom en "granntant" hit och fikade. Riktigt nice!!! Kul att lära känna de som bor här! Det uppskattar jag mycket. Och vi hade visst mycket att prata om för vi pratade i flera timmar :)

Efter att jag hämtat Seth hämtade vi upp Olle på hans skola och så har pojkarna lekt i eftermiddag. De har roligt och leker så bra ihop.

Har jag sagt att jag trivs med mitt liv och att va hemma ? :)

På fredag har jag dock inga planer. Behöver få ha det så oxå. Det gäller att hitta en balans med aktiviteter och lugn. Hon är ju bara sex veckor...

Stor kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att bli kallad "tant" ;))))
Jättekul och träffa dig. Hoppas vi kan slå ihop flera timmar. :)

Svar: haha, ja vad säger man... granntjej låter konstigt, så det blev tant :)Detsamma!!!
Maria

2013-05-15 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0