Växer så det knakar

Idag var vi på BVC igen. Hihi hon växer som hon ska och mer därtill. Känns skönt! Vi behöver inte oroa oss för den biten. Idag vägde hon 4945 gr. Hon har alltså gått upp 1.3 kg sen hon föddes. Hon är 55.5 cm. 
 
I övrigt har vi inte gjort mycket. Jag är fortfarande inte pigg även om jag är feberfri, så det är skönt att ta det lugnt.
När jag hämtat Seth åkte vi och gjorde några ärenden. Sen var det Vips nu ikväll och efter det fredagsmys. 
Stefan är i Göteborg för GP i Speedway. Förra och förr förra året var det bara några grader varmt och regn när han var på det. I år verkar det vara bra mycket bättre med solsken och lite värme. Han kommer hem på söndag kväll igen. Det blir nog bra och roligt för honom. 
 
Jag ska passa på att försöka somna nu oxå när Tess verkar sova. 
 
Slutar med en bild på en superfin orkidé vi fick av mamma och pappa.
Jag Älskar orkidéer - tom lika mycket som rosor :).
 
Hoppas du får en fin helg!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0