5 år!

Idag är det:
- Världsdiabetesdagen.
- Ostkakans dag.
- Emil och Emilia som har namnsdag.
- 5 år sedan pastorsfrun.blogg.se föddes. 
 
Otroligt! FEM år! 

Jag bestämde mig faktiskt för att börja blogga efter att ha lyssnat på en predikan av Ingegerd Hedström i Avesta :). 
Så mycket har hänt under dessa fem år och det är jätteroligt att gå tillbaka och titta och läsa! Stefan har berättat att han ibland går tillbaka i bloggen för att kolla hur saker och ting var inför att säga något i predikningar. Hihi. Hurra för bloggen! 
I söndags när vi åt tillsammans några stycken efter barnvälsignelsen så kände ju inte alla varandra, men många kunde säga att de kände igen varandra från bloggen hihi. Lovely!! Jag ångrar inte en dag att jag har denna blogg och jag hoppas jag kommer fortsätta länge än :).
 
Så nu säger jag HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA för pastorsfrun.blogg.se!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis bloggen! Min fyller 5 i mars, så de är ju nästan jämngamla =)

Svar: Tack :) Och visst är det så att vi följt varandra nästan från start? Har för mig att det var någon gång på sommaren efter att du börjat som vi började… Kul iaf :) Kram kram
Maria

2013-11-14 @ 20:44:48
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Grattis till bloggen!! är så glad att du startade den och att jag har hittat hit då du har varit sådant stöd i många saker och det är så kul och givande att gå in här å läsa vad du skrivit!! Fortsätt blogga! Kram

Svar: Tack goa du!! Vad glad jag blir på alla sätt!Jag är också glad att fått kontakt med dig!
Kram
Maria

2013-11-14 @ 21:22:18
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0