Hängig och Greenhouse

Oj oj. Energin för att blogga har visst inte infunnit sig denna helg. Jag mår inge vidare. Har ont i kroppen, är trött och känner mig allmänt hängig. Så idag har jag legat i sängen största delen av dagen. Stefan tog med sig barnen till kyrkan så jag fick bara vila - helt själv. Ljuvligt! Eftermiddagen spenderades också mestadels i sängen. Tess är ju rätt så nöjd med att sitta och leka bredvid mig, så när Stefan lagade mat och spelade spel med Seth. Sen var Seth och lekte med grannbarnen så låg vi andra tre i sängen och vilade. Jätteskönt! Nu hoppas jag att jag orkar jobba imorgon och att jag inte blir sämre.
Tyvärr har Tess varit krånglig att lägga nu igen och har varit ca en vecka. Hon somnar bra, men efter ca en timma vaknar hon och sover och vaknar om vartannat så man får bära, trösta, gunga osv osv i ca 1.5 timma. Så drygt och påfrestande. 
 
Nåja, cést la vie. 
Igår hade vi iaf en härlig kväll med Greenhouse i kyrkan. 
Såhär såg det ut:
 
Mingel innan. Det bjöds på glögg och pepparkakor och man kunde köpa espresso och choklad. 
 
Lovsångsteamet var helt amazing. Så tighta och duktiga och vilken känsla!!
 
 
Det var en underbar samling faktiskt!! Och det kom rätt så mycket folk.
 
 
Annelie Lennartsson var den som predikade och hon är ju som vanligt väldigt bra. Hon pratar med full inlevelse :)
 
 
 
Tess såg ut såhär under första delen av kvällen:
Sen var hon vaken och glad tills vi kom hem och en stund till. 
Suddig bild, men hon är ju för go :) Gladare unge i vaket tillstånd är svårt att få tag på. Det är bara kvällarna som är lite dryga nu. 
Och så har vi ju solstrålen Seth, som sov till 8:30 imorse!! Lovely. Så idag har han varit glad och på bra humör, sådär som han oftast är.
 
Här är en mörk bild på honom och hans kompis igår i kyrkan. Fullt ös medvetslös hela kvällen kan man säga :)
 
Hoppas du får en bra vecka hörru!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0