Hemma igen!

Oj oj vad dåligt jag uppdaterar nu för tiden. Skärpning!! ;)

Här kommer iaf lite axplock från våra dagar i Kisa. 

Albin och Hanna var där oxå. Stefan jobbade och var i Värnamo och predikade på en ungdomskonferens där, men hann oxå vara med oss en del. Kul!! 

Att mysa i mormor och morfars säng på morgnarna ingår sedan vi var små :)
Hanna och jag.

Tess och mormor.


Vi var ner till min farmors grav med krans och blommor.

Sen gick vi till "Hjärtat" (second hand affär). 

Man tar inte den enkla vägen utan den på muren (som jag själv alltid gick på ;)).
 

När vi var på Hjärtat gick Seth och finurlade. Det märktes att något var på gång. När vi kom hem fick jag ett halsband som han köpt för egna pengar. Han tyckte det var så fint och jag fick tårar i ögonen :)




Tess mjuknade och var ganska mycket hos mormor och morfar! Roligt!! 

Gåstolen är en välsignelse. Den far hon runt i.

När morfar spelar och sjunger måste man va med och dirigera och sjunga. 

Mys med mormor.

Det var en riktigt härlig himmel en eftermiddag...

Det blev inte mycket bilder på Seth men honom har jag knappt träffat. Han, Hanna och Albin har lekt så vi knappt sett dem... Kul att de har så roligt ihop. 

Idag packade vi ihop och for mot Stockholm. På vägen dit stannsde vi till hos Silas i Lilla Aska utanför Linköping. 



Seth var ledsen och grät. Vi var oxå ledsna, Stefan och jag. Vi stod och höll om varandra och bad en bön för vår familj. 
Som jag älskar min familj!!! 

Sen åkte vi iväg till Stockholm för att hälsa på i Tjugofyrakyrkan, som våra vänner Lydia och Nicklas har startat. 

Seth fann sig till rätta med en gång i Tjugofyrakarat, deras barnverksamhet. Jättebra!!!



Utanför själva möteslokalen stod dessa. Mycket smart och bra!!!

Deras lokal är i en foajé till typ en vårdcentral och lite olika företag. Cool och riktigt bra lokal, som de gör iordning varje söndag så att det passar deras verksamhet. 



Tess och jag var mest med på Tjugofyrakvadrat. Där hade Seth och hans nyvunna kompis en dockteater för de andra. Haha. Härligt!!


Hemvägen var mörk och regnig. Men vi var glada efter en bra och lyckad dag. Tjugofyrakyrkan är Amazing och vi kände oss glada att vi åkte dit!

Tess sov en stor del av hemvägen. Men sista biten var hon vaken och satt och lekte med nattlampan. (Lägg märke till de fina benvärmarna. Haha!!! Lovely!)


Nu sover båda barnen och vi ser tillbaka på en fin höstlovsvecka. Imorgon är det jobb igen. 

Kram kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0