Jobb

Idag har jag jobbat igen. Jag tycker det är så bra att få jobba en dag i veckan. Jag kanske tjatar men jag trivs så bra med mitt jobb. Ibland skulle jag vilja jobba en dag till, men det går ju inte nu. Nåja, snart jobbar jag heltid igen och ser tillbaka på detta med glädje men oxå med längtan att kunna göra så igen (vilket inte kommer hända eftersom det inte blir fler barn...).
 
Tess har varit lite hängig idag. Vägrat äta och sovit dubbelt så mycket mot vad hon brukar. Kanske fler tänder på G... Hon har inte feber iaf, vilket är skönt. 
 
Som vanligt på måndagar så är det Elementary nu och det är en av få serier jag följer så nu säger jag god natt. 
God natt :)!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0