Mammas tjej

Hej hej. 
Hur har din lördag varit? 
Jag mår sämre idag igen. Verkar vara sämre varannan dag... Nu har jag mått såhär i två veckor (på tisdag). Är det någon som känner igen sig och har mått såhär oxå? Alltså: sjukt trött, ont i kroppen och väldigt hängig...

Jaja, jag ska sluta tjata om detta.

Jag och Tess har varit hemma hela dagen. Steff och Seth var på friidrotten på fm och efter lunch åkte Steff och jobbade och Seth lekte med en kompis. Tess och jag tog det lugnt. (När hon inte gnällde och grät för det var en sån dag idag - tur de dagarna är få...)

På em var hon mer nöjd och satt och lekte bredvid mig när jag vilade. Och i och för sig, vem blir inte nöjd med en chokladkaka? Hihi.
Mammas tjej! 

Nähä nu ska jag försöka få mig lite sömn... 
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0