Oj så sent

Oj så sent det blev... Har burit runt på Tess en stund nu. Hoppas hon kan sova gott nu. Hon vaknade till och somnade inte om tidigare ikväll och fick helt enkelt sitta uppe en stund med oss och titta färdigt på fotbollen. Och sen var det svårt att somna om - eländiga Portugal och Ronaldo som förstör sömnen sådär för Tess ;). 

Idag har Stefan pratat med sin bror och han mår tydligen ungefär som jag gör och har gjort i flera veckor. Det är något som går... Ont i kroppen, trött, hängig, lite förkyld osv men inget som brutit ut. Det kallas tom för något, som jag inte minns nu. Skönt att höra att det inte bara är jag som gått och blivit onormalt  trött helt plötsligt... 

Nä nu ska jag försöka sova. God natt! 
Seth och Frodo tidigare ikväll :) Älskar den där killen!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0