Pepparkakshus och stök.

Idag har vi varit hemma allihopa hela dagen. Oh, sådana dagar har vi alldeles för sällan. Vi har hunnit med en hel del och det var skönt. Att dessutom vara hela familjen tillsammans... vilken bonus. 
 
Seth och jag har bl a gjort ett pepparkakshus :)
Denna sida har han dekorerat och den andra har jag dekorerat.
 
Sen har iv bakat pepparkakor.
 
Jag har bakat lite fler sorters kakor och skorpor också och så har vi städat och plockat fram det sista av adventspyntet.
Härligt att få tända första ljuset idag :)
 
Sen när allt var färdigt åt vi tackos och tittade på Dumma mej 2.
 
 
Vilken härlig kväll! 
 
Hoppas du haft en bra dag min vän!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0