Andra måndagen

Ja, så var andra dagen på jobbet avklarat. Roligt idag oxå och det gick bra för Tess och Steff även denna dag. Hon äter inte så mycket, men är rätt så nöjd ändå - som tur är. De kom till jobbet även idag, så Tess fick äta lite. Sååååå mysigt det är att få besök sådär på lunchen! 
Jag är tacksam att allt går bra trots flaskvägran och nästan vägranattätaannatoxå. 

Igår blev vår eftermiddagsdate inställd då stackars Lotta fick åka till akuten och ta bort sin blindtarm. Usch! 

Men vi hade det bra här hemma. Det var skönt med en heldag med familjen. Vi var grymt trötta alla fyra så vi behövde nog en dag att bara va. 


Mina darlings



I veckans veckobrev från skolan står det om att Stefan ska till klassen och berätta om sitt yrke nästa onsdag :). De pratar om yrken nu och har bett oss föräldrar att några gärna får komma och berätta. Kul! Seth är så stolt att Stefan kommer dit. Hoppas att det där att han är stolt över sina föräldrar håller i sig :) hihi och att han inte skäms för oss. Iof har ju jag aldrig skämts för mina föräldrar, så alla tonåringar gör inte det. 


Såhär såg det ut i vår soffa när vi kom hem (Seth var hos en kompis och lekte efter skolan så han och jag blev hämtade när jag jobbat klart). 

Man blir liksom varm i hjärtat.


Tänk när Tess oxå sitter där med en telefon eller iPad eller liknande :). 

Nu har jag lagt mig. Är trött och lite illamående efter dagens jobb och kvällens hostmedicin, som min mage reagerar på. 
Har den här guldklimpen bredvid mig:

Önskar dej en lovely kväll och dag imorrn.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0