Sex månader och 42 år.

Idag har vi slagit på stort och firat två grejer!!
Dels att tess idag är ett halvt år. Galet vad fort det går!!! Dessutom har vi firat att mamma och pappa varit gifta i 42 år! Respekt. De kom hit och hälsade på oss lite, dagen till ära. 
 
Varför då fira Tess? Jo, Seth är ju född på juldagen. Därför bestämde vi oss för att fira halvårsdagarna lite extra. Detta höll kanske i fyra år, sedan har vi glömt det. Men i hans fotobok - som är över hans första år - så finns det med när han är ett halvt år och får smaka tårta första gången. Och då känns det bra och naturligt att det ska vara detsamma för Tess. 
Nom nom, som hon gillade det.
Mmmm, vad gott. 
 
Nu fick hon inte några mängder, utan det var mest principen :)
 
Jag gjorde små minitårtor. Inte de snyggaste, men goda. 
Seth dekorerade sin egen tårta. 
 
Mammas och pappas tårtor. 42 år som gifta!
 
Tess, som fick en sexa på sin, för sex månader.
 
Full fart på barnen :)
 
Mamma och jag passade på att ta en kort promenad med Tess i det härliga höstvädret. Vackert så det förslår!!
 
 
 
 
Min fina mamma!! 
 
Ikväll har vi haft hemgrupp. Det blev lite senare än vad det brukar, så det är därför detta blev ett sent inlägg. 
Hoppas din dag varit bra!! Jag är helnöjd med min dag!! 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj har det redan gått 6 månader, vad tiden har gått fort!! Tycker inte det var längesedan hon var nyfödd eller att du var gravid och alla problem det var då. Känns som tiden går lite för fort ibland och sedan finns det ju iofs stunder (inte så ofta just nu) då tiden går nog fort..
Kram på er!!!!

Svar: Visst är det märkligt att ibland, som kanske för dig nu, så vill man att tiden ska gå fort och ibland, som för mig, vill man att den ska sakta ner något :) Kram kram
Maria

2013-10-02 @ 23:51:01
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0