Fredag

Tjaba tjena hallå.

Ja, nu sitter vi här Seth och jag, moffar chips, dricker cola och kollar Fångarna på fortet. Sämre kan man ha det 😊 

Tess sover sen läääänge. Så trött hon var när vi kom hem från VIPS. Hon brukar ju sova vid den tid som vi kommer hem. 

Imorse fick hon ha på sig en tjocktröja för första gången denna höst. Den tröjan hade jag när jag var liten och Seth hade den oxå när han var liten. Kul.



När vi lämnat av Seth på skolan for vi hem igen och inväntade Stina och Angelique. Jag min glömska själ glömde ta kort på dem... Stina hade med lite grejer som vi köpte i Karlskrona i somras, men inte hade plats för i bilen 😉 Jag visar dem sedan när de är uppe på väggen. 

Det var iaf riktigt roligt att ses, som alltid!!! Älskar Olssons! Så är det!!! 😚 

Hon har fått bra balans, lillskruttan. 


Full koncentration 😊

När vi hämtat Seth stannade vi till på affären och Tess gjorde premiär i kundvagn. Vi fick hålla lite i henne så hon inte for åt sidorna. 




Hemma myste vi i soffan alla fyra. Såna stunder uppskattar jag så mycket! Barnen var glada och nöjda, Stefan och jag hade kaffe och satt och pratade. Love it! 


Mina fina barn!



Nu önskar jag dej en god natt och en fin helg!!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Mummen

Så fin hon är i den gamla koftan, häftigt att den hänger med.
Det finns lite Mollybus i Tess tycker jag spec. den bilden hon skrattar stort.
Kram Mum.

Svar: Håller med dig :) Kram
Maria

2013-09-14 @ 15:35:23
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0