Imorgon - back to business

Imorgon börjar jag jobba... 
Tess äter fortfarande inte från flaska och inte särskilt mycket gröt eller mat heller. 
Wish us (Stefan och Tess) luck. (Jo, och mig lite också, för jag är den som är nervös. Stefan är kolugn...) 
I övrigt känns det roligt att börja jobba lite!! Vilken lyx att kunna jobba en dag i veckan. Jag tror faktiskt att jag kommer uppskatta både jobbet och "ledigheten" mer nu. 
 
Be för de här imorrn, du som ber :) (och lite för mig med, som är den nervösa i detta).
 
Ha det så gott min vän!! Imorrn blir det rapport om hur dagen förlöpte. 
Kram kram 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ska tänka å be för er imorgon och både hoppar å tror att det ska gå bra. Låter skönt för dig att få börja jobba lite, det är ju ett tag sedan. Hoppas att du inte sk sakna dem förmycket. Kram på er!!

Svar: Tack!!!
Maria

2013-09-29 @ 22:15:23
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till i morgon! Det går säkert bra men jag ber en bön för säkerhets skull :)

Svar: Tack!!!
Maria

2013-09-29 @ 22:32:04
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0