...och idag var dagen då det inte hände...

Japp, idag har hon vägrat flaskan igen. Och jag som tyckte det var toppen med flaskan för hon sov HELA natten utan att vilja ha mat. Hon blev mätt på ersättningen, vilket hon inte blir på min mjölk. Men idag var det totalvägran igen. HUR GÖR MAN!!??Ja ja, vi kämpar vidare. Jag börjar ju jobba om två veckor - på måndagar - varken hon äter eller inte... Hoppas det lossnar innan dess. Jag och Alexandra fick iaf ett par timmar på Fröken Brogrens och det var både roligt, gott och skönt... 
När Seth kom hem från skolan bänkade han sig framför datorn tillsammans med Stefan och tittade på bärgningen av Costa Concordia. Spännande. Han kom med rapporter till mig då och då hihi. 


Jag har någon typ av störning. För det är jätteofta jag börjar nynna på sånger när jag hör vissa ord. Som t ex när man pratar om bärgning, då börjar jag sjunga på denna gamla: "Bärga skörden in, bärga skörden in..." Pratar man om att en flagga är i topp så sjunger jag: "Uti mitt hjärtas borg, står glädjens flagg i topp..." Säger någon "Hallo", så börjar jag sjunga: "Hallo, is it me you looking for". Ja du fattar grejen. Knäppt. 

På eftermiddagen kom Oscar, Elina och deras Alma på middag. Nu glömde jag ju ta kort, min nöt! Vi känner Oscar från vår tid i Alingsås och nu bor han och hans familj här i Örebro. Jättekul!! 

Tess fick testa Seths peruk: 
Ha ha, Skruttfia. 

Seth håller hov. 

Jag sammanfattar en bra dag tack vare vänner och familj!!!
Hoppas du haft en bra måndag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Designhappens

Haha, så gör jag också, och syrran med. Och fast de kämpar emot tror jag döttrarna blir likadana / Maria

Svar: Indoktrinering av döttrar gillas :) haha
Maria

2013-09-16 @ 20:19:58
URL: http://www.designhappens.blogg.se
Postat av: Mummen

Du är din fars dotter, kan jag tro, lika i mycket.
Kram

Svar: Haha, jag är ju det :)
Maria

2013-09-16 @ 20:34:23
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Känner igen mig, vilket du förstår av syrrans kommentar :)

Svar: Hihi gott att vi är fler:)
Maria

2013-09-16 @ 22:01:33
URL: http://ohannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0