Man ska ha husvagn...

Japp, vi är numera glada ägare till en husvagn. 

Säg hej till "Nattfasan". (Ja, jag vet att vi är knäppa. Vår bil kallas Hicke och då passar det ju bra om husvagnen heter Nattfasan. Du som sett filmen "Draktränaren", vet vad namnen kommer ifrån.)

 
Stefan var ner till Mullsjö igår och köpte den. Härligt!! Vi har ju ca tre veckor i husvagn per sommar iom Nyhem, Hampe och ytterligare någon vecka. Så vi kände att en egen vagn behövs. Jag är ju uppvuxen med att åka på husvagnssemestrar så jag är bara nöjd och glad :)
 
Seth är också glad och kvittrande idag när vi åkte för att titta på den. Oj, nu lät det som att det bara är vi två som är glada, men det är naturligvis Steff också. 
 

Duktig kille som vill hjälpa till - förstås.

Tar du kort nu igen???

I husvagnen hittade jag denna kudde:

Passande, inte sant?
 
Kul!! 
 
På eftermiddagen gick Tess och jag till kyrkan. Jag skulle vara där vid 14 och öva inför mötet som började 16. Det var en sådan skön promenad!!
Varmt och skönt!! 
 
Hon är allt en going vår tjej. (Kul att jag syns i glasögat...)
 
 
Nu är barnen lagda och Stefan och jag ska äta kvällsmacka och hinna prata lite med varandra. Nu när vardagen är igång igen är de tillfällena mer sällan så det är bäst att passa på :).
 
Kram kram 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till den nya familjemedlemmen!

Svar: Tack!!!Kram
Maria

2013-09-08 @ 20:55:07
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Kristina

Men vad kul att ni köpt husvagn, ni är den andra familjen som jag känner som gjort det i sommar. Härligt med friheten.
Önskar er välsginelse med den Kramar

Svar: Tack!!
Maria

2013-09-11 @ 15:35:14
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0