Spretigt inlägg

Hej!!
 
Ännu en härlig dag till ända :) 
 
Igår när Seth skulle lägga sig, la han sig såhär:
 
Goa grabbar!! 
 
Jag har ju glömt visa vad Tess fick av min granne Alexandra! En sån här fin:
Hon är duktig på handarbete!!! 
 
Ikväll har Stefan varit på föräldrarmöte och Seth blev bjuden på Chili con Carne hos grannarna. Vi andra i familjen gillar inte det så vi gör aldrig det här, men Seth älskar det så de bjöd honom på det idag :) Härligt!!! 
Så Tess och jag chillade på täcket på golvet. Jag var så otroligt trött så det var skönt att bara ligga där och vila en stund. 



Japp, mer än då blir det inte idag. 
😊💤
Kram 

Kommentarer
Postat av: designhappens

Ah. en bläckfisk! Är hon en av dem som virkar till nyföddhetsavdelningen tro?/Maria

Svar: Visst är det så ;)
Maria

2013-09-10 @ 18:42:45
URL: http://www.designhappens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0