Tänder och Lek och Buslandet

God fredagkväll min vän!

Idag hände det som jag trott ska hända länge... Tess första tänder kikade upp! De har spökat ett tag nu, så det är ju skönt. Söta, fina Tesskruttan, som är en nöjd själ, har inte klagat mycket, men krånglat lite med sömnen och så. Hoppas det blir bättre nu.


Seth har en kompis som heter Olle och när han fyllde år önskade han sig en att få leka på Lek och Buslandet med Seth. Så idag tog vi med oss pojkarna dit. 
Det var en pratglad och uppspelt Seth, som hämtade upp en glad Olle på skolan. Först gjorde vi ett stopp på Donken för att fylla på energinivåerna 😉 

Sen var det full fart i flera timmar inne på Lek och Bus 😊 



Piratskeppet...


Seth siktar på någon motståndare.


Olle hämtar mer bollar.


Tess sov en stund mitt i oväsendet. 💤


Så dags för Lazerspel...

Tilläggas bör att rött lag (killarnas lag) vann. 👍☺️


Tess väntar på killarna när de spelar...


Olle och Seth på väg uppför vulkanen...


Och så swisch ner igen!

Det var två varma, svettiga, trötta och glada killar vi släppte av vid Vips efter några timmar där.

Nu har det fredagsmysts och barnen sover. 
Så nu önskar jag dej en härlig, lovely helg!! 
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken häftig rutchkana! Ser ut som bästa barnhänget när de är i Seths ålder!

Svar: Jättebra lekställe. Dit tar vi tjejerna sen 😉 Kram
Maria

2013-09-21 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0