TBT eller TBW

Japp, idag har jag inget särskilt att förtälja - jag känner mig lite tom i huvudet helt enkelt - så vi kör enThrowbackThursday, men det är ju inte torsdag utan onsdag... Så det får bli en ThrowbackWednesday. 
 
Lite - ehum mycket - bilder på stora skrutten. Håll till godo!
 
Kanske 8-9 månader.
 
Ca 6 månader.
 
1 år och några månader.
 
Seth hjälpte till att...
tvätta och att...
 
måla sin lekstuga i Avesta.
 
Han hjälpte även pappa att fixa med huset :)
 
På väg på piratkalas.
 
I Norberg...
 
Hihi, hittade denna bild på mig och mina syskon och pappas kusin när hon gifte sig. Vi var alltså brudnäbbar. Jag var här 5 år, Marcus 7 och Åsa 10. 
 
Seth och jag
 
Seth skvätter vatten på mig i Söderköping :)
 
När Gandalf och Frodo kom till oss och vi då trodde de var killar, vilket de inte var haha. 
 
Min fina kille...
 
Hm...
 
 
 
 
 
Hjälper morfar på jobbet...
Rider på morfars axlar.
 
Gammelmorfar och Seth.
 
Frodo och Seth
 
Ha ha, maskerad i Avesta... Mask och finkläder var obligatoriskt.
 
Nä, nu är det bäst jag slutar, för annars blir det hundra bilder...
 
Ja, detta var roligt för mig iaf :) Jag gillar att se gamla kort!!! 
 
Kram min vän!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Åh, vilka härliga bilder! Och vad Seth är lik din bror på bilden från bröllopet!!

Kram!

Svar: tack! Vad roligt att du tycker det :)
Maria

2013-09-11 @ 21:02:58
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Gokväll!!
Så kul med massa bilder på er!! Jag måste nog säga att jag först trodde att det var Hugo på kortet på er syskon tills jag läste texten :) Men det passade inte helt in i tidsåldern, men vist Seth är lik honom oxå.
Hoppas att ni har en bra kväll å att natten blir lika så! Kram

Svar: Jo, likt Hugo, men släktskapet finns ju där :) Jag tycker faktiskt att Seth är lite lik mig :) Kram
Maria

2013-09-11 @ 21:14:15
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Linda

Oj, vilka härliga bilder :) Har nog aldrig sett ett kort på Marcus i den åldern... Det var mycket Hugo där!! :)
Kram på er!
Linda

Svar: Håller med dig om att det är mycket Hugo!!
Han begärde pengar av pappa för att ställa upp på att va brudnäbb, så det blev ett dyrt bröllop för pappa ;) Han fick ju betala oss alla tre då. En ekonom redan då :)
Kram
Maria

2013-09-11 @ 21:26:03
URL: http://vardagensguldkorn.blogspot.com
Postat av: Mummen

Kul att se alla gamla bilder, de sätter igång minnena.
Hm, jag trodde det var Tess på första kortet, men 8 mån stämmer ju inte så jag var tvungen att kolla texten över igen. Vilken mormor va...
Kramisar till er.

Svar: Visst är Tess lik honom:)
Maria

2013-09-12 @ 10:35:54
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0