4 år

4 år... lång tid och samtidigt kort tid. Mycket har hänt på 4 år och ändå känns det som igår.
Ja... detta datum kommer alltid finnas i mitt liv, inristat i mitt hjärta och medvetande. Jag har tagit upp det varje år här och kommer antagligen fortsätta göra det. För det är en del av mitt liv.
För 4 år sedan vi åkte förväntansfulla till Falun för att titta på vår lilla bebis i magen. Men dagen slutade i chock och sorg. Vår lilla kille, Silas, hade acrani. Han kunde omöjligt att leva utanför magen. En av de värsta dagarna i mitt liv. 
 
En dag som denna känner jag mig så oerhört glad och tacksam för min Stefan och min Seth och min Tess. Vilka gåvor de är. Vilken glädje de är. 
 
Tack Gud för allt du gett mig! Tack Gud för att du ALLTID är med, i sorg, smärta, glädje... ALLTID. 
 
Tänk att få ha dessa två!! Det är ren glädje! Tack Gud för min familj!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram!

Svar: <3
Maria

2014-04-29 @ 21:38:22
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: E-K

<3

Svar: <3
Maria

2014-04-29 @ 21:58:19
Postat av: cecilia

kramar!! Jag vet hur det känns, det är så jobbigt men man är så glad över de man har hos sig <3

Svar: <3
Maria

2014-04-29 @ 23:11:50
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0