Bara bilder

Idag blir det bara bilder här. 
Jag och Tess har haft en bra dag på alla sätt!!! 

Den började med skönt soffhäng vid 6:10 cirka efter en något orolig och hostig natt.

Härligt att det är ljust tidigt och att de här två höll oss sällskap!


Bus.

Stefan och de andra var på Universeum idag. Jag bad om att få bilder skickade under dagen för då känns det som att man är lite delaktig :).
Så stefan skickade massor bilder. Här är några:


Kardborrevägg.
Goa unge!

Dagen avslutades med soffhäng igen :). 
Dels med trött Frodo. (Med tungan rätt i mun haha). 


Och med gosfian!! 

Seth ringde och sa god natt men han hade bara tid att säga just god natt och så puss och jag älskar dej :). Men det var inte fy skam att få höra de orden!!! 

Nu önskar jag en god natt och en bra dag imorrn på alla sätt!!! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

God natt vännen! Ses i morgon

Svar: Hihi ses imorrn igen 😉
Maria

2014-04-16 @ 21:49:13
Postat av: T

Tack för idag min fina!
Du är bra och jag är tacksam att du finns i mitt liv!! ❤️❤️❤️

Svar: Detsamma älskade vän!!!
Maria

2014-04-16 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0