Dop och kloning

Idag har inte Tess haft så hög feber. Strax över 38 bara. Skönt, men hon har gråtit och hostat massor och är inte alls pigg...  Stackars liten. Hon kan inte sova liggandes pga hostan så hon har helt enkelt sovit sittandes - typ - mot någon av oss. 

Efter en natt när jag fick va uppe en del med henne pga hostan fick jag sova en stund på morgonen istället! Skönt när vi har morgnarna hemma tillsammans!! 

Dagen har sedan gått i ett. Killarna var på friidrott och vi tjejer fixade presenter på stan. Sen åkte Seth och jag iväg på ett par vänners barns dop. Hela familjen var bjuden men Stefan fick va hemma med Tess.
Lilla Alice döps. 
Mycket fin stund!!

Sen hem och äta middag och bytas av. Stefan åkte iväg och jag stannade hemma. Egentligen skulle vi iväg hela familjen ikväll men jag och barnen blev hemma. 

Jag försöker titta på gladiatorerna med Seth samtidigt som jag får springa skytteltrafik in till en hostande och ledsen Tess. Vore bra om man kunde klona sig ibland. :). 

Såhär vill hon helst sova just nu.. 

Hoppas du haft en fin dag!!! Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas hon kryar på sig snart!

Svar: Tack!!
Maria

2014-04-12 @ 21:48:26
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0