Ettårsspruta

Idag har Tess fått sin spruta som hon egentligen skulle fått för två veckor sedan, men då var hon ju sjuk. 

Oh det gör så ont i hjärtat när man vet vad som ska hända. Hon blir ju dessutom så förtvivlat ledsen... 
Tur vi har en bra BVCsköterska :). 

Lite bus med kissen innan sprutan... Glatt ovetandes om vad som komma skall...

På väg till BVC tog vi en liten promenad. Det år så fint häromkring tycker jag.



Det börjar bli så grönt! 


Jag ÄLSKAR maskrosor. De är så vackra!!! (Och mig stör de inte så jag tycker inte de är ogräs och har aldrig tyckt...)

Nu sover Tess sin eftermiddagslur och Seth leker med Cornelia. Hoppas Tess inte blir för påverkad av sprutan.

Hoppas du har en bra och fin dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0