Hemma

Nu är jag hemma igen. En glad Seth och Stefan mötte mig vid jobbet tillsammans med en sjuk Tess.
Det var skönt att komma hem till familjen! 
Liten är inte alls pigg... Stackars.

Vi har iaf haft två härliga dagar på Kolmårdens Vildmarkshotell! God mat, bra samtal, härliga arbetskamrater. Vi är verkligen ett härligt gäng på mitt jobb. 

Efter en natt med 6 timmar!!!!! sammanhängande sömn så vaknade jag till den vy:
Så fint! 

Solen sken och värmde härligt där det var lä, vilket det var vid uteplatsen vid matsalen. Så där hängde vi ett gäng efter maten och under fikat.
Sämre kan man ha det...

Nu förbereder jag mig på en natt med febrig Tess och hoppas dagen imorrn kommer bli ok. 

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0